PODUSZKI DO DZIECIĘCEGO POKOJU DIY







W końcu się odważyłam. Choć próby mojego "szycia" sięgają liceum, zasiadałam do maszyny i uszyłam poduszki do pokoju córki. Póki co skromnie - poduszka lód i chmurka, ale jak tylko czas mi na to pozwoli, a Mama nie zabierze maszyny to będzie więcej. Wiem, że tytuł krawcowej roku jest tak samo odległy jak kilka dni temu, ale tragedii też nie ma. :)
Pokój dziecięcy będzie kolorowy i bardzo słodki, choć różu będzie w nim niewiele. Będzie za to dużo lodów, cukierków i innych słodyczy czyli tego co dzieciaki lubią najbardziej. Dlatego zachęcam Was do śledzenia kolejnych postów i postępów w pokoju naszej córki.


Jak zrobiłam poduszki?
Zanim zaczęłam zszywanie materiału, narysowałam na nim szkic kształtu, który chciałam uzyskać. Wycięłam, zszyłam i wypełniłam wkładem do poduszek. Proste, prawda? :)





23 komentarze:

  1. Fajny ten lód :) Ja miałam pisać skąd tkaniny, a Ty mi z pieluszkami wyskoczyłaś - a już chciałam zakupy robić ;) a 'wafelek' też z recyklingu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wafelek" to poszewka, z prążkowanego materiału. :)

      Usuń
  2. Jak na Twoje początki z szyciem od dłuzszej przerwy to wyszło rewelacyjnie! Do tego swietny pomysl, brawo! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lód najlepszy:) każde dziecko by się ucieszyło na widok takiej poduszki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też najbardziej podoba mi się lód

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci to wyszło :) Do poduszek polecam zajrzeć na https://flhf.com.pl/asortyment/posciele/basic/, FLHF to sklep z asortymentem do wystroju wnętrz. Pościel stworzona jest z wysokiej jakości mikrofibry. Jeśli potrzebujesz prześcieradła czy narzuty, to również znajdziesz u nich ciekawe produkty. Jestem fanką tego sklepu. Uważam, że to co tam się znajduje jest wysokiej jakości, w niewysokich cenach :). Twój projekt postaram się wcielić w życie. Moja teściowa bardzo dobrze szyje. Może wspólnie coś zrobimy razem.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym poduszkami! Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  9. Инстраграмм остается самой популярной на данный момент площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в которых уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень множество времени, поэтому гораздо лучше обратиться к спецам из Krutiminst.ru по ссылке http://www.glogowieckujawy.ugu.pl/profile.php?lookup=6282

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie poduchy doskonale będą wyglądały w dziecięcym pokoju.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger