PODUSZKI DO DZIECIĘCEGO POKOJU DIY







W końcu się odważyłam. Choć próby mojego "szycia" sięgają liceum, zasiadałam do maszyny i uszyłam poduszki do pokoju córki. Póki co skromnie - poduszka lód i chmurka, ale jak tylko czas mi na to pozwoli, a Mama nie zabierze maszyny to będzie więcej. Wiem, że tytuł krawcowej roku jest tak samo odległy jak kilka dni temu, ale tragedii też nie ma. :)
Pokój dziecięcy będzie kolorowy i bardzo słodki, choć różu będzie w nim niewiele. Będzie za to dużo lodów, cukierków i innych słodyczy czyli tego co dzieciaki lubią najbardziej. Dlatego zachęcam Was do śledzenia kolejnych postów i postępów w pokoju naszej córki.


Jak zrobiłam poduszki?
Zanim zaczęłam zszywanie materiału, narysowałam na nim szkic kształtu, który chciałam uzyskać. Wycięłam, zszyłam i wypełniłam wkładem do poduszek. Proste, prawda? :)





5 komentarzy:

  1. Fajny ten lód :) Ja miałam pisać skąd tkaniny, a Ty mi z pieluszkami wyskoczyłaś - a już chciałam zakupy robić ;) a 'wafelek' też z recyklingu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wafelek" to poszewka, z prążkowanego materiału. :)

      Usuń
  2. Jak na Twoje początki z szyciem od dłuzszej przerwy to wyszło rewelacyjnie! Do tego swietny pomysl, brawo! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lód najlepszy:) każde dziecko by się ucieszyło na widok takiej poduszki:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger