DOM W KWIATACH

Tak jak nie wyobrażam sobie Świąt Bożonarodzeniowych bez barszczu z uszkami, tak nie wyobrażam sobie domu bez kwiatów. Nie tylko tych doniczkowych, ale przede wszystkim świeżych. Bez nich dom jest pusty, zimny i smutny. Dlatego do każdych zakupów dorzucam tulipany lub goździki, a gdy tylko krzewy zaczynają się zielenić, ze spacerów po okolicy nie wracam nigdy z pustymi rękami.

Dziś zapraszam Was na kilka kadrów z serca naszego domu, gdzie toczy się codzienne życie i gdzie spędzamy najwięcej czasu.


































Jak to jest u Was? Też lubicie dom pełen kwiatów?

17 komentarzy:

  1. Wnętrz bez świeżych kwiatów to smutne wnętrze. Sama zawsze dbam o to, żeby chociaz najmniejszy bukiecik cieszył moje oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale się cieszę, że na Ciebie trafiłam. Macie bardzo piękną kuchnię i na dodatek blat identyczny jak ja. Rozgoszczę się u Was na dłużej.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można oderwać oczu. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam i coraz częściej pilnuję by kwiatów ciętych nie brakowało :) Mam swoją ulubiona kwiaciarnię w której zawsze dostanę najpiękniejsze okazy :)
    A majowy weekend wykorzystam na to by podkraść trochę gałązek z natury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne macie mieszkanko :) U mnie w domu też jest pełno kwiatów - zawsze komuś podkradnę jakąś szczepkę, a później sadzę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W funkcjonalnej kuchni super rozwiązaniem jest uzdatnienie wody, u nas mamy filtr pod zlewem, bo woda u nas w mieście bez filtrowania smakowała kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam ten szary fotel jest mega wygodny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Macie przepiękną kuchnię! Osobiście marzy mi się kuchnia urządzona w takim stylu. Również jestem zdania, że dom bez świeżych kwiatów jest jakiś smutny i zimny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne mieszkanie. Bardzo podobają mi się takie rozwiązania, w których klasyka widnieje w nowoczesnym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taki styl. Kuchnia jest po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wnętrze o wyjatkowym charakterze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taki styl. Kuchnia przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i bardzo przytulne mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie urządzona kuchnia. Podobają mi się bardzo takie meble.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kuchnia. Białe meble w pomieszczeniach zawsze sprawiają wrażenie, że mieszkanie jest większe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy element w tej kuchni jest świetnie dobrany.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger