WIESZAK ŁAZIENKOWY DIY





Kolejne zmiany w górnej łazience. Zmiany są tu tak częste jak niskie temperatury tej wiosny, a jedyne co się w niej nie zmienia to wisząca żarówka nad wejściem. 😁

Po 1.5 roku od wprowadzenia, w łazience się zazieleniło i w końcu zabraliśmy się za zrobienie wieszaka. Jak zwykle trwało to krócej niż myślenie i gdybanie nad jego wykonaniem, no ale cóż, lepiej późno niż później.

Wieszak powstał z kawałka deski i listewki przyciętej pod kątem na 4 części. Elementy zostały połączone ze sobą wkrętami, całość została zaolejowana i powieszona na ścianie. Niby nic, a jednak nie jest już tak pusto i ręczniki skończyły okupować i tak ciągle zajętą drabinę i grzejnik. 😉












9 komentarzy:

  1. U Was jak zawsze, prosto, efektownie i na temat :) Powiedz mi lepiej skąd masz takie fajne doniczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły, choć nie wzbudził we mnie tak wielkich emocji, ale najważniejsze, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się szafka, która nie dotyka ziemi. Powiększa to optycznie pomieszczenie i dodatkowo zawsze będzie można coś tam położyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się! Prostota zawsze mnie ujmuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łazienka nie ma zbyt dużo elementów, ale wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Setnie urządzona łazienka :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tym wieszakiem. Łazienka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam własnoręcznie wykonane rzeczy, a najbardziej takie, które są przydatne na co dzień.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger