WIESZAK KUCHENNY DIY


Czy Was też denerwują ścierki walające się po każdym skrawku wolnego blatu? Mnie strasznie. Wiem co w tej chwili myśli moja Mama kiedy to czyta - "a śmiałaś się ze mnie!".
Tak Mamo, też zaczęły mnie wkurzać takie rzeczy. :)
Ale znalazłam na to rozwiązanie.  Wystarczy deska do krojenia, kilka sztućców,  sznurek i będzie z tego kuchenny wieszak, gdzie ścierki nareszcie będą miały swoje miejsce.










Sztućce do deski przymocowałam za pomocą wkrętów, a sznurek takerem. Wieszak wydawał mi się za "pusty" wiec z pomocą gąbki zrobiłam napis i gotowe.

Jak Wam się podoba? Jeśli macie ten sam problem co ja, idźcie do kuchni, bierzcie do ręki deskę i sztućce i działajcie!

17 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :) a napis -to wisienka na torciku :)pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tez mi się wydaje, że napis robi tu robotę. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetny pomysł :) Tylko ja bym troszkę mocniej zgięła widelce, bo przy moim szczęściu z pewnością bym się na któryś nadziała :-) ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już mam bardziej wygięte widelce, w pierwotnej wersji ścierki nie trzymały się dobrze, ale teraz jest już ok. :)

      Usuń
  3. Ha ha ha ale trafiłaś z tym postem :))) Tylko deskę taką muszę kupić !! Dzięki kochana :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak zrobisz swój wieszak!
      Cium!

      Usuń
  4. Świetny pomysł i do tego jaki praktyczny. Wieszaki bowiem, zawsze przydają się w każdej kuchni.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wieszaków nigdy za wiele! :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Super pomysł :) Bardzo ładnie to wygląda ... i jakie praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Taki był zamysł aby wieszak pełnił te dwie funkcje. :)

      Usuń
  6. Pomysł świetny. i rzeczywiście niby taka mała rzecz, a jak wiele porządku wprowadza( wu mnie ścierki wciąż walają się po blacie). NO i oczywiście świetny element dekoracyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciesze się, że Ci się podoba. :) Ścieżki mają teraz swoje miejsce, nie zbieram ich z blatu a dodatkowo udało mi się zapełnić pusta ścianę, wiec takie 2 w 1, które Tobie też polecam. :)

      Usuń
  7. Ja używam wieszaczków mocowanych na fronty z Ikei :) też denerwują mnie ścierki na blacie! Super jest Twój wieszaczek, niepowtarzalny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I to jest DIY dla każdego, bo każdy ma w domu deskę i widelce :)
    Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! A ja się od dawna zastanawiałam, na czym powiesić ogromne, stare babcine drewniane akcesoria (tłuczek, kopyść itepe) i żaden "kupny" wieszak mi nie pasował do końca. Genialne! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger