DEKORACJE DO POKOJU DZIECIĘCEGO Z WŁÓCZKI





Przeglądając ostatnio Instagram, odniosłam wrażenie, że chwosty zawładnęły dziecięcymi pokojami. Nie ukrywam, mnie również urzekły, dlatego postanowiłam wykonać z nich dwie dekoracje, które znajdą się w pokoju córki.

Na początek zapraszam Was na tutorial jak wykonać chwosta.












Pierwszą dekoracją, którą zrobiłam była zawieszka z pierwszą literą imienia, którą można zawiesić na klamce od drzwi, okna lub na ścianie. Do wykonania jej użyłam chwosta, kawałka włóczki, drewnianego klocka, szablonu i farby.









Drugą dekoracją była girlanda z chwostów, które zrobiłam według powyższej instrukcji i przywiązałam do włóczki.




Do następnego.
Monika

5 komentarzy:

  1. Girlanda bardzo mi się podoba :) Ale myślę, że moje koty z wielką chęcią by się nią zajęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, chociaż chyba nie do końca do mnie przemawia - tak jak popularne ostatnio makatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie urocze! Super:)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Merely Susan

    OdpowiedzUsuń
  4. Doszyte do poduszek lub kocyków też wyglądają słodko. Idealna ozdoba do dziecięcego pokoju

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger