ZAKUPY NA TARGU STAROCI




Cześć!

Po wczorajszej publikacji naszego zdjęcia na Facebooku, dostaliśmy od Was wiadomości, w których pytaliście o rzeczy, które udało nam się kupić. Dziś Wasza ciekawość zostanie zaspokojona. :)
Poniżej zdjęcia i opisy naszych nowych nabytków.


Dziecięce krzesełko do karmienia. 





                   Krzesła, które udało nam się kupić za 30! zł. Wystarczy je wyszlifować, pomalować i                                                           będą jak znalazł na nasz drugi taras. 





Wiklinowy kosz na zabawki/pledy/poduszki, który może też pełnić rolę siedziska. Obicie oczywiście zostanie zmienione. :)


Drewniany koń na biegunach - za jakiś czas zmieni kolor.







Kubki, talerze, imbryki - obok takich rzeczy nie potrafię przejść obojętnie.


Na zdjęciu powyżej widzicie jeszcze ramkę na zdjęcia, którą dodatkowo udało nam się kupić.
A jak to wygląda u Was? Zaglądacie na takie targi?

11 komentarzy:

  1. Piękne te Wasze zdobycze :)
    Krzesełko do karmienia dla dzieci - ponoć rewelacyjne, sama nie testowałam, ale podoba mi się :) Konik też super :) Jestem ciekawa jak będzie wyglądał po metamorfozie :) Cudowny pojemniczek na jajka - super na każdy dzień i świetny na Wielkanocne aranżacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne meble! Drewniane krzesełko dla dziecka szczególnie mi się podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha !!! Jednak kto rano wstaje .... Dalej już znasz :) Coś mi się wydaje ,że częściej Rzeszów będziecie odwiedzać (to wciąga ) :))) Ciężko mi się zdecydować co podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koń na biegunach jest prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy extra! Muszę poszukać podobnych targów gdzieś w pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale łupy! :) Konik bujany jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  7. tego właśnie szukałam dla mnie to cos nowego oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są te zdobycze

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger