PLAKAT Z OKLEINY MEBLOWEJ DIY





Cześć!

Dziś szybki post tak jak szybkie jest DIY, którym chciałam się z Wami podzielić. Zrobienie plakatu nie zajmie Wam więcej niż 15 minut. Wiem co piszę, to jedno z niewielu DIY, które udało mi się zrobić zajmując się Zofią, a wierzcie mi, ona nie jest zwolenniczką przebywania we własnym towarzystwie. :)


Do zrobienia dekoracji będziecie potrzebować:
ramki na zdjęcia
okleiny meblowej (ta ze zdjęć dostępna jest w Leroy Merlin)
tektura i czarny papier lub czarna kartka bloku technicznego
klej

Okleinę naklejamy na dyktę z ramki, wycinamy literę (u nas pojawiło się C, ponieważ jest to pierwsza litera naszego nazwiska), przyklejamy ją na okleinę, zakładamy ramkę i GOTOWE!







Poniżej możecie zobaczyć kilka kadrów z naszego gabinetu, który jest ciągle w trakcie urządzania. Ciężko znaleźć czas na skończenie wszystkich projektów, które zaczęliśmy. Zdjęcia poniżej, to taka mała zapowiedź tego jak będzie.




















7 komentarzy:

  1. Elegancko :) Black & White.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tym razem postawiliśmy głównie na czerń i biel, ale czy tak pozostanie do końca projektu to się jeszcze okaże, bo koncepcja ciągle się zmienia. :)

      Usuń
  2. U was jak zwykle ,szczena opada !!! Jak to tylko zapowiedz ,to co dalej się będzie działo :))) Ja nie wiem jak Ty to robisz ale niektóre pomysły ,z głowy mi wyciągasz pozdrawiam ... Czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❤ Naprawdę miło jest czytać takie komentarze.
      A co do pomysłów, to może jakaś telepatia? :)

      Usuń
  3. Pomysłowe!!! Świetne krzesło :) mam taki sam model w szaro- białej wersji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że pomysł Ci się spodobał. Też uważam, że krzesło jest świetne. :) Jest ono po moich pradziadkach więc dodatkowo ma wartość sentymentalną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger