WIANEK Z BAZI DIY






Cześć!
Do Świąt Wielkanocnych pozostało jeszcze kilka tygodni, ale za niedługo część z Was, będzie pewnie szukać inspiracji na domowe świąteczne dekoracje. Dlatego dziś chciałabym Wam pokazać pomysł na prosty i niedrogi wianek z bazi, który możecie wykorzystać jako ozdobę drzwi, stołu, półki.


Materiały, które potrzebujecie to:
bazie
sznurek
pisanki
pióra
klej

Bazie uformowałam w kółko, związałam je sznurkiem, dodałam kilka pastelowych pisanek, pióra i gotowe. Zrobienie dekoracji zajęło mi 10 minut, więc nie jest to zajęcie pracochłonne.
A jak to wygląda u Was? Robicie takie wianki lub myślicie już o świątecznych dekoracjach?









5 komentarzy:

  1. Przesłodki!!! Widzę, że już czas na przygotowywanie Wielkanocnych ozdóbek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już nie długo zaczynam :) Piękny wianuszek :))) muszę pomyśleć o czymś na te moje paskudne drzwi ! Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wianek, wiosenny, kolorowy i nieprzeładowany :) My w tym roku wyjeżdżamy na Wielkanoc, więc pewnie nie nie zrobię zbyt dużo dekoracji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże to pachnie wiosną! Już nie mogę się doczekać, kiedy u mnie pojawią się bazie. Chyba też przygotuję taką ozdobę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger