METAMORFOZA STAREGO FOTELA

Będąc jeszcze w ciąży i kompletując meble do naszego domu, w garażu moich rodziców natknęłam się na stary fotel. Stał w kącie, taki brudny, samotny... Do czasu! Przecież w końcu zjawiłam się JA! Stwierdziłam, że na pewno mi się przyda ( jak wiele innych rzeczy, ale o tym w przyszłości :) ) i ku zdziwieniu moich rodziców przywiozłam go ze sobą do domu...


Początkowo myślałam tylko o wymianie tapicerki, jednak po zdjęciu materiału szybko okazało się, że gąbka również jest do wymiany. Na szczęście pasy były w stanie niemal idealnym! Nie pozostało mi nic innego jak kupić gąbkę, materiał i zabrać się do pracy.

Niestety nie mam zdjęć pokazujących krok po kroku jak wyglądało odnowienie fotela. Poniżej zdjęcie PRZED i PO. Jak widzicie, urodą to on nie grzeszył, ale cieszę się, że czekał na mnie w tym swoim kącie.








Na wiosnę fotel stanie na tarasie, gdzie będę mogła spokojnie popijać poranną kawę. Tym czasem mieszka w salonie i dobrze nam z nim. Jest mega wygodny. To idealne miejsce do oglądania TV czy też do odpoczynku po dniu pełnym pracy. A jak Wam podoba się nasz odnowiony fotel?












14 komentarzy:

  1. Takie fotele stały w wielu domach, u moich rodziców również, szkoda że się ich pozbyli. Dobrze że wracają na salony, pamiętam że były lekkie i wygodne. Super przemiana, a tak w ogóle to podoba mi się jak mieszkasz.Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, wygody nie można mu odmówić. Cieszę się, że Ci się u mnie podoba. Zapraszam częściej! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie metamorfozy. Fotel prezentuje się super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajnie to wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką farbą malowałaś to krzesło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowałam Jedynką do drewna i metalu.

      Usuń
    2. Malowałam Jedynką do drewna i metalu.

      Usuń
    3. A czy kolor jest śnieżnobiały, czy bardziej kremowy? Matowy, czy z połyskiem?

      Usuń
  6. Jak najbardziej takie meble można poddawać renowacji i odzyskują one swój dawny blask. Jednak ja również jestem zdania, że nowe fotele http://www.decotrendy.pl/meble-all-in-one-jak-wybrac-fotele-na-co-dzien-i-do-wypoczynku/ są jak najbardziej warte tego, aby je mieć u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku sliczna przemiana ! Nurtuje mnie tylko,gdzie mozna zakupic gąbki do takiego fotela i jakie wybrać? Mam jeden model na strychu, moze nadejdzie jego pora

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że przy takich przeróbkach oraz renowacji mebli przydatne mogą być także maszyny stolarskie. Warto więc wiedzieć, gdzie najlepiej ich szukać. Polecam rozejrzeć się w internecie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger