PLAKATY DO POBRANIA

Jeśli w Waszym domu tak jak w moim, są jeszcze puste, niezagospodarowane ściany lub chcielibyście je odmienić, świetnie sprawdzą się do tego plakaty.

W internecie można znaleźć naprawdę ciekawe, a jedyny koszt to koszt ich wydruku. Przy poszukiwaniach grafik do gabinetu udało mi się znaleźć kilka, które na pewno wykorzystam nie tylko w biurze, ale i w całym domu.
Poniżej znajdziecie moim zdaniem najciekawsze.
Pod zdjęciami linki do blogów, z których pobierałam grafiki.











































6 komentarzy:

  1. Minimalizm ,rewelacja :) pierwszy i drugi muszę wydrukować . Na razie jednak nie bardzo mam gdzie powiesić ,postawić ale przyjdzie czas:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsca macie sporo, na pewno coś wymyślisz! :)

      Usuń
  2. Mam w domu małą baletnicę, ten plakat z baletkami mnie zachwycił:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, plakat idealnie sprawdzi się w pokoju małej baletnicy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj rower! :) Ale przemawia tez do mnie ten z tekstem o kawie a w sypialni widziałabym ten o marnowaniu czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w sypialni to Ty lepiej nie marnuj czasu! :)

      Usuń

Copyright © 2016 BETWEEN MY WALLS , Blogger